Tržby CK Blue Style rostly o čtvrtinu na téměř 2 miliardy korun, v létě s ní vycestovalo 124 tisíc lidí

Cestovní kanceláři Blue Style, která letos slaví plnoletost, se daří. Již několik let v řadě zvyšuje své tržby o desítky procent. V roce 2014 to bylo meziročně o čtvrtinu na 1, 8 miliard korun. Zisk před zdaněním přesáhl 35 milionů korun. Blue Style se specializuje na letní charterové dovolené. V segmentu letní výjezdní turistiky patří mezi tři největší cestovní kanceláře v ČR.

Počet klientů CK loni stoupl o více než pětinu na 124 tisíc. „V rámci letních leteckých dovolených jsme se dostali mezi tři největší cestovní kanceláře v České republice,“ říká obchodní ředitelka CK Blue Style Lenka Berberi a dodává: „Rádi bychom dál zkvalitňovali naši nabídku. V reakci na poptávku od našich klientů uvažujeme o rozšíření služeb v rámci celého roku.“ CK také každoročně navyšuje počet klubových hotelů určených pro rodinné dovolené v zavedených letních destinacích.

Obchodní ředitelka v letošním roce očekává další nárůst prodeje zájezdů, a to o 5-10 %. Negativní vliv by na hospodaření neměl mít ani březnový teroristický útok v Tunisku a situace v Řecku. „I přes krátkodobý propad zájmu klientů o Tunisko po březnových událostech zaznamenáváme stále meziroční narůst počtu klientů o 15 %, což je způsobeno především silným prodejem first minute zájezdů, který jsme zaznamenaly také u řeckých a egyptských destinací,“ vysvětluje Lenka Berberi, která Blue Style spoluzakládala s Imedem Jeddaiem již v roce 1997.