NAPSALI JINDE: Cestovní skupině Fischer se osvědčilo rozšíření nabídky

5. června 2015 19:45

Skupině Fischer se loni vyplatilo rozšíření nabídky o nové hotely i větší důraz na rodiny s dětmi. Její šéf Jiří Jelínek očekává, že skupina letos dosáhne rekordní tržby. Uvedl to server iHned.

REPRO: www.ihned.cz

V loňském roce se skupině Fischer, jež zahrnuje i značky Nev-Dama, Privileq a eTravel, podařilo dosáhnout tržeb ve výši 3,27 miliardy korun. Zisk před zdaněním a odpisy byl 118,3 miliónu. Jejích služeb využilo 266 tisíc klientů, což je o 19 tisíc víc, než v roce 2013. Upevnila tím svoji pozici mezi třemi největšími cestovními kancelářemi v tuzemsku.

„Víc než o pětinu nám vzrostl počet klientů, kteří s námi loni odletěli především ke Středozemnímu moři, do Turecka a Tuniska. Skoro o čtvrtinu víc jsme prodali zájezdů do exotických destinací. U lyžařských zájezdů jsme měli šestiprocentní nárůst," uvedl pro iHned šéf skupiny Jiří Jelínek.

Skupina těžila z rozšířené nabídky pro rodiny s dětmi i z toho, že do nabídky zařadila nové hotely, což jí umožnila spolupráce s německou společností FTI. Úspěch sklidily podle Jelínka i zkrácené lyžařské zájezdy do Rakouska a Itálie. Nečekaně velký ohlas měla také nová nabídka volby termínu odletu podle zájmu zákazníka, již Fischer zavedl pro vzdálené exotické země.

Skupina letos očekává, podle svého ředitele, rekordní sezónu. Ten předpokládá, že by tržby mohly dosáhnout čtyř miliard korun. Vychází přitom z toho, že již nyní tržby z prodaných, nebo nasmlouvaných zájezdů, představují 2,65 miliardy. „Máme za sebou výbornou zimní sezónu a skoro třetinový nárůst tržeb z předprodejů na léto,“ citoval Jelínka iHned.

(res)

Vytisknout