Delegátka CK Solymar na Sicílii byla podle klientů naprosto k nepoužití

19. září 2013 08:53

Vracíme se k případu v létě padlé CK Solymar, která od 2. července 2013 prodávala letecké zájezdy na Sicílii, přestože jí pojišťovna UNIQA vypověděla zákonnou pojistku proti úpadku. Jeden ze čtenářů nás po článku o arogantním chování internetového prodejce zájezdů Petra Superaty upozornil na nedávné neméně nevhodné chování někdejší delegátky CK Solymar na Sicílii Moniky Szitášové.

Reprofoto TV Nova

V diskusi převážně nespokojených klientů uvedené CK na serveru Orbion odepsala asi týden před krachem cestovky její delegátka Monika Szitášová „za celý tým CK Solymar z Prahy i ze Sicílie“ paní Sylvii toto: „Váš komentář se i blíží k poškozování dobrého jména CK. Kdyby se nejednalo o Vaši osobu, učinili bychom již právní kroky. Ale ve Vašem případě opravdu doporučuji vyhledání pomoci odborného lékaře… Přejeme si stále méně takových klientů jako jste Vy…

To přání, jak je nyní již zřejmé, se vyplnilo - Solymar je v insolvenčním řízení s více než 25 miliony dluhů. Jako první se v těchto dnech přihlásila do insolvence se svými pohledávkami ve výši 830 tisíc korun pojišťovna UNIQA, která společně s Travel Servisem zajistila návrat klientů Solymaru zpět do vlasti.

Jak to vlastně s tím odletem bylo, popsala na internetu účastnice posledního zájezdu paní Jana: „Delegátka naprosto k nepoužití. Díky výbornému spoluúčastníkovi zájezdu panu Láďovi jsme se zdárně vrátili do ČR. Sám vytelefonoval s ministerstvem, ambasádou i pojišťovnou nezaplacený zpáteční let. Na letišti v Palermu jsme byli 16,5 hodiny. Panu Láďovi veliké díky za záchranu. CK nás nechala na letišti jak zvířátka s lhavými informacemi. Jen mladičký klučík delegát tam přes všechny problémy zůstal s námi a snažil se co možná nám zpříjemnit čekání a nejistotu, zda se vůbec vrátíme do ČR.“

Zákazníci Solymaru čekající v tu dobu v Praze na odlet na Sicílii, reflektovali svou zkušenost např. takto: „Dnes 23.07. jsme měli odlítat z Prahy let nejdřív 3x přeložen nakonec nám nikdo nezvedal telefony nakonec někdo dorazil ale to už byly lety zrušený. Paní z CK asi přítelkyně ředitele z Ck nic pořádně neřekla jen jednu ohranou básničku furt dokola. Doufám, že si ty prachy užijou když ne my co jsme tam čekali a dělali si z nás jen srandičky celej den.“

„Neodletěli jsme a paní Brožová údajná majitelka nás jen krmila blbostma. Přišli jsme o dovolenou i o peníze. A zbytek se můžete podívat ve zprávách na TV NOVA protože ta kdyby nepřijela, tak jsme se ani nedozvěděli, že neodletíme,“ napsala v diskusi Markéta.

Na závěr ještě jedno veřejně dohledatelné hodnocení delegátky od klientky CK Solymar, paní Jany: „Negativ patří paní delegátce, která svojí neschopností spočítat pasažéry v autobuse cestou z letiště budila úsměv i lítost, naštěstí se předvedla hned při příletu, tak jsme se jí zbytek pobytu úspěšně vyhýbali, vše fungovalo a jejich služeb nebylo potřeba.“

(red)

Vytisknout