Zákazníci Slevomatu na potíže CK Solymar nedoplatí

14. srpna 2013 09:43

Ačkoli cestovní kancelář Solymar přišla o platnou pojistnou smlouvu, dál prodávala zájezdy a to i prostřednictvím slevových portálů. Touto cestou si zákazníci zakoupili 750 zájezdů.

Ilustrační foto: Slevomat

Stejně jako nemůžeme tvrdit, že všechny cestovky chtějí zákazníka ošidit, není pravda, že slevové portály jsou neseriózní. Ke kauze CK Solymar zaujal příkladný postoj server Slevomat.

Slevomat navázal spolupráci s CK Solymar na základě předloženého certifikátu o pojištění proti úpadku, který byl platný do 28. února 2014. Všichni zákazníci jsou v současné době již v České republice. Zákazníkům Slevomatu, kteří zakoupili dovolenou na pozdější termín, vrátíme peníze v rámci Garance spokojenosti v plné výši. Tímto způsobem přistupujeme k zákazníkům ve všech případech, kdy dojde k pochybení ze strany našeho partnera. Garance spokojenosti je zákaznický benefit, kterým se Slevomat odlišuje od jiných slevových serverů,“ uvedl pro portál Krachy cestovek.cz Ivo Šmíd, obchodní ředitel portálu Slevomat.

Cestovní kancelář Solymar do pátku 9. srpna krach nevyhlásila. Zatímco média spekulují o tom, že možná úpadek plánovala, ve svých vyjádřeních na webových stránkách i v přímých odpovědích zákazníkům trvá cestovka na tom, že není v insolvenci a že se snaží najít pojišťovnu, s níž by mohla uzavřít smlouvu. Kde je pravda a zda ještě někdo z lidí, kteří si zakoupili zájezdy CK Solymar na pozdější termín, odletí na dovolenou, ukáže čas.

Dalším aspektům prodeje zájezdů na slevových portálech se budeme věnovat v příštím článku.

(der)

Vytisknout