Češi se přestali kvůli dovolené zadlužovat

26. září 2016 19:43 / Aktualizováno 26. září 2016 19:51

Podle zářijového průzkumu jen jedno procento Čechů letos financovalo dovolenou úvěrem. Potvrdilo se také, že bezpečnost byla důležitým faktorem při výběru destinace pro většinu lidí. >> celý text

V celé Unii mají cestující stejná práva. Znáte je?

22. září 2016 20:26

Zpoždění či zrušení letu. Stát se vám to může kdykoli, při každém letu, nejen tom na dovolenou. Jak se musí chovat evropská letecká společnost a kdy máte právo finanční odškodnění? Co platí pro všechny letecké společnosti, které startují z některého z unijních letišť? >> celý text

TISKOVÁ ZPRÁVA: Dominikánská republika láká po celý rok

21. září 2016 13:56

Dominikánská republika zaznamenala v prvním pololetí letošního roku významný meziroční nárůst počtu turistů. Od ledna do srpna zavítalo do země 4 562 254 návštěvníků, což je o 7,24 procenta více než v loňském roce. Rekordní zájem byl zaznamenán také u českých turistů, kterých přijelo o 9,24 procenta více. Poptávka po Dominikánské republice se tak postupně zvyšuje nejen v zimě, ale i v průběhu letních dovolených. >> celý text

Proč je tolik reklamací z Řecka?

15. září 2016 10:30 / Aktualizováno 15. září 2016 10:32

Ze statistiky, kterou zveřejnil portál Vaše nároky, čeští turisté podávají nejvíc reklamací kvůli pobytům v Řecku. Podle údajů portálu představují 42 procent reklamací. Jenže, můžou za to opravdu Řekové? Vaše nároky se specializují na řešení reklamací a dalších nároků lidí, zkrátka na vymáhání odškodného. Můžeme proto rovnou předpokládat, že tento portál nepracuje s údaji o všech reklamacích, ale logicky jen s těmi, které dostane k vyřízení. Portál své služby poskytuje za provizní odměnu ze získaného odškodnění. Není tak pravděpodobné, že by se na něj obraceli nespokojení turisté hned, nýbrž až v případě, že u cestovní kanceláře nepochodí s reklamací podanou standardním způsobem. A tím jsme u „jádra pudla“. Tím je totiž jasné, že ve skutečnosti si turisté stěžují na české cestovní kanceláře, jež pořádají zájezdy do Řecka. Protože odmítají uznat reklamace. Ty přitom podle údajů portálu jsou oprávněné: místo hotelu v klidné lokalitě hotel v hlučném centru, problémy s hygienou na pokojích, špatná strava, případně hmyz v hotelu. Kdo jiný, než pořádající cestovní kancelář si má ohlídat chování a služby svého řeckého partnera? A kdo jiný, než pořádající kancelář má za jeho chyby nést odpovědnost? Jenže právě do toho se zjevně řadě cestovních kanceláří nechce. (res) >> celý text

Úřad zkoumá prodej Čedoku

14. září 2016 00:40

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže by měl do měsíce oznámit, zda souhlasí s prodejem nejstarší české cestovní kanceláře polské cestovce Itaka. Čedok je současnou trojkou tuzemského trhu. >> celý text

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10